Topul anului I

Am facut o excursie printre cele mai accesate retete de pe blog in anul de gratie 2010 si iata care ar fi acestea:

1.  Pastrav la cuptor

2.  Tort de ciocolata alba cu fructe de padure

3.  Tarta frantuzeasca cu capsuni

4.  Tort de mere

5.  Ravani

6.  Ciorba de perisoare acrita cu corcoduse

7.  Crapatzele moflicioase

8.  Tort de ciocolata

9. Conopida la cuptor

10.  Prajitura fara faina, cu pere si ciocolata

Hai, la treaba – care sunt cele 3 preferate ale voastre dintre cele zece, ca sa aflam cu ocazia asta cine urca pe podium? Cine e cuminte si raspunde, primeste maine reteta mea secreta de pateu! 🙂

P.S.  Ma simt extrem de usurata sa constat ca nu sunt singura – voi, dragi cititori, suferiti de un caz de ‘sweet tooth’ la fel de dramatic ca si al meu, caci majoritatea acestor retete sunt pentru dulciuri! Faptul ca, in tinerete, am decis sa ma fac dentist, este doar una dintre micile culmi ale ironiei care insoteste lunga si interesanta mea transformare in Zana a Eficientei!

 

 

6 responses to “Topul anului I

  1. deci acu’ stim cui sa ne adresam daca ne iese fo carie 😀

  2. Ca sa stii, aseara am facut tortul de mere, prin nustiuce ironie a soartei. Soacra-mea curata mere cand am ajuns acasa de la birou, pentru un soi de pandispan cu mere :). Am bagat rapid reteta ta si pot sa-ti spun ca tortul, care a fost mai mult o prajitura, s-a terminat acum. :))

  3. Zano, sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca uite, tot caut de zor un tort de ciocolata, sa-l fac de Revelion si nimic din ce am citit pana acum nu mi-a inspirat incredere. In schimb reteta asta pare mai mult decat promitatoare si sper sa te pomenesc in noaptea de Anul Nou!

    Craciun fericit !

Lasă un comentariu