Peach and blueberry crumble

Gata, v-am chinuit destul cu insectele! Sa trecem la ceva … accesibil. Un crumble cu piersici si afine, dupa reteta de aici, cu urmatoarele modificari:
– in loc de mere, am folosit 4 piersici taiate in felii si un pumn zdravan de afine. Piersicile le-am calit intr-o cratita, cu 2 linguri de zahar brun si 1 lingura de otet balsamic. In ultimele cateva minute, am adaugat si afinele.
– in compozitia de crumble, in locul fainii albe am folosit faina din 6 cereale, cu seminte – a fost grozava, crusta a devenit si mai crocanta.
– tot in compozitia de crumble, am inlocuit scortisoara (desi merge si ea cu piersicile) cu 1/2 lingurita de ghimbir macinat.

Nu cred ca mai e nevoie de vreo explicatie suplimentara, imaginile spun totul! 🙂

7 responses to “Peach and blueberry crumble

  1. Așa mai merge, bine ai revenit printre noi!

  2. huh! bine c-ai pus oleacă de oţet balsamic că mi se aplecase de la atâtea insecte! 😀

  3. asa mai vii d-acasa.
    s-a notat.
    deocamdata bucataria e ocupata de maman care e in inspiratie si produce o invartita moldoveneasca (d-aia cu nuca multa si zahar muuuuult).
    miam-miam

    • Zana Eficientei

      vezi, io daca n-am maman, fac prostii din astea. daca iti mai ramane o tura de invartita, arunca-o spre mine 🙂 si sa-ti traiasca maman! 🙂

  4. cristiangheorghe

    Mda. Cum știi tu să mă ademenești! Hai că le las pe fete la Cantină, că-s cam ocupate și nu bagă de seamă că lipsesc… Să lași deschis, să nu mai sun la ușă 🙂

    • Zana Eficientei

      bai, frate, esti ceva nemaipomenit! numai la dulce vii! da’ daca fac si eu una mai dietetica, mai de regim, mai cu gandaci, nu te prind pe aici 🙂 stii ca pentru tine tinem deschis non-stop, ce te mai alinti atata … 🙂

Lasă un comentariu