Ce-am mancat bun

Dupa nenumarate vacante de vara in Grecia, am decis sa mergem in … Grecia.

De unde – ca de obicei – am venit cu provizii de mirodenii, ulei de masline, lapte condensat, vin alb si sec Ametysthos Domaine Lazaridi (excelent) si mult iaurt de oaie, din cel cu crusta groasa si grasa.  Plus prajiturile de rigoare, colectate disciplinat de prietena grecoaica cu ochi verzi, de pisica.

Mancare – multa.  Kile in plus – doua, ca in fiecare an.🙂

Mai jos, o multime de farfurii si castroane cu bunatati, pozate prin diverse taverne.

9 responses to “Ce-am mancat bun

  1. sa-ti fie de bine !

  2. Sa-ti fie de bine, Zana! Bine-ai revenit!

  3. Zana Eficientei

    Bine v-am gasit, pe toate si toti!🙂

  4. Si eu vin din Grecia tot cu 2 kg in plus. 2 acum 3 ani, 2 anul asta…

  5. Bine ai venit, Fee. Pune tzaruza pe hirtie si povesteshte, vezi bine ca sintem nerabdatori.
    2 kg NU E MULT, unii (nu, nu eu) s-au ingrashat 4 kg in 5 zile, in tzarishor, in sat din Harghita. Nu vrei sa stii.

  6. Ah da’ ce e in pozele alea? Recunosc spanac, bame (bleah) si calamarul, dar in rest, ce ceeeeeeeeeeee? Hai ca acus plec si eu inspre incolo si vreau sa fiu sigura ca gust absolut TOT!

    • Zana Eficientei

      Nu e spanac, e horta – o iarba adunata de pe coclauri, fiarta si servita cu ulei de masline si lamaie. Mai avem acolo: fasole gatita in vas de lut, cu busuioc (absolut delicioasa!) si stufat de sepie.

Lasă un răspuns

