Copilu’ are pisica

Copilu’ meu are pisica. De fapt, are motan, cu toate ca il cheama Argentina. Don’t ask.

Cu ocazia asta si datorita lui – a copilului – am descoperit seria de filmulete cu Simon’s Cat. Sheer genius!

8 responses to “Copilu’ are pisica

  1. Mi-au placut filmuletele,sunt haioase 😆

  2. Sint geniale, le redescopar de fiecare data cu aceleasi hohote de ris fara limite 🙂

    • Zana Eficientei

      da, e si unu’ cu cainele nesatul care umbla pe sub masa … doamne, asa sunt si cainii mei, ar manca pana ar plezni 🙂

  3. Cute!!!!

  4. O poza cu motanul, macar profil, nimic?

  5. De vreo doi ani, când vreau să mă binedispun îl caut pe Simon’s Cat. Favoritul meu e Cat Man Do, mă amuză teribil cum se ițește de dup pat :-)))0

Lasă un răspuns

