Mucenici si alte chestii

Nene, se bat mucenicii intre ei la Simona de sar scantei, fierbe nu doar vinu-n cele 40 pahare, ci si Milcovul – asa fasait si plin de PET-uri cum e el astazi.  Eu m-am declarat din capului mucenicului de partea moldovenestilor, care au o fatza mai cozonaceasca, mai comerciala, nu lingoarea cenusie, de copil rahitic hranit prin gavaj, a mucenicilor regateni.

Cum sunt un fel de latifundiara blogareasca, calare pe doua situatii, v-as ruga – spre lamurire – sa parcurgeti o povestioara mai veche, pe care am transferat-o deja in noile si mult mai vastele mele apartamente virtuale.  Down with the Valachian moocenik! Long live the Moldavian one!

P.S. Cu ocazia asta m-am razbunat si pe acea parte masculina a familiei, care astazi m-a supus la grele torturi, constand in confectionarea unei oale de mucenici … muntenesti! 😦

P.P.S. A inceput Roblogfest 2011. M-am inscris la categoria Blog Culinar. Daca va sunt simpatica, va logati si votati, desi competitia e dura si imi inclin palaria in fata unor respectati co-participanti cum ar fi Crazy Mother Cooker, Chez Mazilique, EasyPeasy si Le Blog Piquant.

12 responses to “Mucenici si alte chestii

  1. arata superb cei mucenici! ai pus si unt? intreb doar…

  2. Da’ chiar vreau mucenici moldovenesti!! Si daca imi aduc bine aminte, cred ca ii vreau de anul trecut – norocul meu ca am uitat. Pacat ca acu’ nu pot sa mananc nuci – dang! Baby on board has its disadvantages… – cred ca altfel i-as manca pe toti cei 40….

    Te rog eu frumos Zano, mananca un mucenic din ala frumos si rumen si plin de nuca si pentru sufletul meu – inca viu 🙂

    • Zana Eficientei

      baby on board????? yupeeee! din partea mea, poti sa mananci tot cosul cu mucenici 🙂 🙂 🙂

      • Cristina

        🙂 Cel putin pe mucenicii din fotografie ii voi manca (cica si asa mancam cu ochii mai mult decat cu celelate simturi!

      • Zana Eficientei

        da, auzisem si de o dieta ‘ vizuala’, care zicea ca inainte sa te apuci de mancat, sa stai vreo 5 minute si sa te tot uiti la farfuria de sub nasul tau 🙂

  3. ete asa mai afla si omu’ ca e inscris in competitie, i had no idea:))
    si eu votez cu moldovenestii, na!

    • Zana Eficientei

      cookie, tu ai alte chestii mai importante in the oven, asa ca se-ntelege ca asta cu concursu’ e secundara 🙂
      multumesc pt vot moldovenesc – o sa il adaug la numaratoare, sa o incoltzim pe Tache si mucenicii ei lichizi

  4. io as tine cu aia cu zama. de aia moldovenesti am aflat prea tarziu ca sa ii pot considera mucenici, si, desi imi plac tare si ei, ii consider un fel de croissant asa (scuze!) . dar, non-discriminatorie cum ma stiti, as gazdui ambele feluri in stomac, fara sa ma plang :D.

  5. Logat. Votat. Succes!

Lasă un răspuns

