Pentru ca maine e ziua cucoanelor…

… o postare tematica.  Niste chestii si socoteli feminine pe care le-am adunat de pe ici si de pe colo:

  • Pentru o primavara crizata, niste sugestii de site-uri de unde poti imprumuta (contra cost, evident) o rochie de ocazie (mabonneamie.com), o poseta de fitze intru zgarierea pe ochi a concurentei (sacdeluxe.fr) sau orice altceva ti-ar trece prin minte – o camioneta, o drujba sau un elicopter (zilok.com).  Evident, asta se intampla in Franta – ca doar nu credeati ca in Romania!
  • Si totusi, pana si in Romania au aparut in farmacii produsele cosmetice Nuxe.  Highly recommended! Eu folosesc acum crema Nirvanesque, pentru atenuarea primelor riduri.  Sanchi, ma dau gaina tanara. 🙂
  • Poate vreti niste sandale? Atunci luati-le pe-astea cu tocuri de rubin sau diamant (fake, desigur), din noua colectie Amelie Pichard.
  • Daca tot a venit vorba de pietre pretioase, poate ca vreti sa va clatiti ochiu’ cu niste bijoux-uri fantastice create de ex-flautistul transformat in bijutier Ossip Frolov.
20 responses to “Pentru ca maine e ziua cucoanelor…

  1. La multi ani, o primavara frumoasa!

  2. Conitza me, nu le am pe astea cu 8 Martie, dar flautistul dumitale mi-a cazut cu mare tronc. Merci, nu stiam de el. As cumpara citeva objete de la dinsul. Si imi place si ideea ca a fost flautist, imi plac flautistii, par atit de aerieni…

    La multzi ani, doamnelor si domnilor, macar de ar veni si primavara asta odata!

  3. la multi ani, Zana! Sa fii iubita pana la moarte si dincolo de ea!

  4. la mulți ani, dragă zână. ție și tuturor doamnelor, domnițelor și cucoanelor din jurul nostru.

    • Zana Eficientei

      multumim in cor, Bogdane, dupa cum poti vedea! sa iti traiasca doamnele de prin jur, sa fie sanatoase si voioase! 🙂

  5. iti multumesc, zana draga, pentru sugestii shop-istice si iti multumesc, draga bogdan, pentru urare! ma recunosc, cu profunda modestie si obiectivitate, in prima categorie pomenita.

  6. nu mă pot hotărî între poşetă de fiţe şi drujbă. tough choice.
    oricum, la mulţi ani, zâna şi doamnelor!

    • Zana Eficientei

      Delia, e bine sa ai un loc de unde sa alegi – eu una sunt asa nervoasa acum incat o drujba ar fi la marele fix. Maine dimineata imi voi dori, probabil, o poseta. 🙂 Asa suntem noi, damele, firi zburdalnice si schimbatoare 🙂 La multi ani si tie!

  7. La multi ani!sa iubesti si sa fii iubita mereu!

  8. cruela de vila

    pe cand ma gandeam aseara la tine, cum ca tare meritai un LMA de ziua femeii, am adormit shi n-am mai putut materializa urarile de bine, de foarte bine shi de eficient de bine, pt primavara ce( cica) vine!
    asadar, itzi voi ura in premiera azi, sa bei cele 44 de pahare, sa fii de 44 de ori mai eficienta, sa tzi se estompeze de 44 de ori orice rid shi sa fii de 44 de ori mai fericita, sa ne potzi ferici shi pe noi!
    hai noroc!

    🙂

    • Zana Eficientei

      cruelita, hai ca la asta cu ridurile mi-ai placut – nici crema lu’ estee lauder nu garanteaza asa ceva! 🙂 🙂 🙂 multzam, asemenea, ca esti dama strasnica! 🙂

  9. cu’ ntarziere dar cu …opturile gata… trimet primavara la tine !
    la multe zile senine si gustoase !
    nu strig ca munch , ci ca scorpionii !!

  10. uita-i anul trecut ! ( I did passed the inspection 🙂
    http://windwhisperer.wordpress.com/2010/03/08/and-the-oscar-goes-to/
    cei de acum sunt la fel de frumosi si mai gustosi si mai putini …. la schimb
    zi buna Zano

Lasă un răspuns

