Blog de Blog 2010: sunt premianta!

Se pare ca azi-noapte, pe cand Zana se dusese cumintica sa isi faca somnul de frumusete, niste doamne si domni sfarseau de pus tara blogurilor la cale si acordau premiile Blog de Blog 2010.

Cand Zana s-a trezit nu foarte de dimineata si a mijit ochii si laptopul, a aflat ca fusese premiata la sectiunea Blogul Pasiunii, alaturi de alti prieteni pasionati, cum ar fi Tanti Jeni.

Zana s-a simtit ca un copil care si-a lustruit frumos ghetele, le-a pregatit pentru Mos Niculae si le-a gasit pline cu bomboane Mon Cheri si alte bunatati! (ma rog, nu stiu daca bomboanele astea cu alcool sunt cel mai bun lucru pentru copii but you get my drift!)

Membrii juriului au fost: Simona IonescuOana Stoica MujeaŞtefania Coşovei,Matilda, Ioana Diaconescu, Adrian NăstaseAdi HădeanAlex MaziluChinezu,George ŞerbanHoria GârbeaIonuţ Iancu. Partener: Blogosphera.ro. Organizator şi şef al comisiei: Lucia Verona.

Sa o lasam insa pe gratioasa gazda a concursului, doamna Lucia Verona sa ne povesteasca cum au decurs deliberarile:

„Cum am mai spus, dar poate n-au citit toţi, spre deosebire de alte concursuri de bloggeri şi bloguri, concursuri de muzică uşoară, alegeri parlamentare şi prezidenţiale, la care contează numărul de voturi, deci sunt obiective, imparţiale şi democratice, concursul „Blog de blog – cele mai bune bloguri din 2010” se bazează pe principiul nedemocratic, dar universal valabil, al prinţului Orlofsky:
Chacun à son goût! Mai pe româneşte, cum vrea muşchii noştri. Ai juriului, adică. Un juriu eminamente subiectiv, format din scriitori, bloggeri şi alţi oameni de bine, şi-a asumat cu voioşie şi devotament dificila sarcină de a selecta cîştigătorii.

Lucrările juriului s-au desfăşurat online, dar şi offline, ba chiar şi off the record. S-au semnalat numeroase tentative de influenţare a juriului, prin comentarii, sms-uri, telefoane, cafele, sacoşe, damigene şi alte asemenea premii virtuale.
Membrii juriului au aplicat întocmai regulamentul, adică:

• Au citit sau n-au citit lucrările candidaţilor. Oricum se votează omul, nu partidul/ programul/cartea/blogul.
• Blaturile au fost făcute transparent şi pe faţă, spre deosebire de alte jocuri, concursuri şi alegeri, unde ele, blaturile, sunt mult mai opace.
• Membrii juriului au aplecat urechea la toate bîrfele, vorbele, zvonurile şi şuşotelile. Informaţiile vor fi păstrate şase luni.

Şi-acum, să începem!

Am anunţat din timp că membrii juriului au dreptul de a oferi premii speciale. Iată numele bloggerilor/blogurilor care primesc aceste premii speciale, (cînd voi avea timp, voi pune şi linkurile):

Alex Mazilu: beţivul de cuvinte.ro
GS: Vlad Petreanu
Matilda: Castelul de nisip
Chinezu: Cristina Bazavan
Simona Ionescu: Tiberiu Lovin
Ştefania: aramis blog şi Adrian Suciu
Ionuţ Iancu: Asaftei Dragoş

Mona Ardeleanu, de la blogul partener al juriului blogosphera.ro, dă şi ea două premii: Titus şi Simona Catrina

Juriul, în înţelepciunea lui, a acordat, în afara categoriilor, două premii New Entry unor bloggeri de viitor:
Andi Moisescu
Semanticus

Şi acum categoriile, într-o ordine puţin schimbată:
Cel mai simpatic blogger:
Sibilla
Maminineta
RIM

Cel mai bun cititor/comentator de bloguri :
Cody
Nea Costache
Renata
Mofturi de ochelarist

Cel mai bun blog vizual
http://bucurestiinoisivechi.blogspot.com/

Cel mai bun blog de sport:
http://dropgol.ro/

Cel mai bun blog de muzică:
Teo Negură
http://muzica-etc.blogspot.com/
Acest blog primeşte şi un premiu special din partea Ioanei Diaconescu.

Blogul pasiunii
La această categorie, un membru al juriului a nominalizat-o pe Sharon Stone. Din păcate, Sharon Stone nu are blog, aşa că premiile au fost acordate unor bloggeri pasionaţi de ceea ce fac:
Tanti Jeni
Valive
http://traducatordecarte.blogspot.com/
http://bookconsumer.blogspot.com/#
Titus
Zîna eficienţei
Eliza şi grădina ei
Adelin Petrişor

Cel mai activ blogger:
Piticu
http://www.alsosprachzamolxis.com/
http://www.pixelulalbastru.ro/

Cel mai combativ blog:
Theodora0303
Milf şi Petrov
Popa Ţeapă

Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri :
Şi blondele gîndesc
Şi la vară cald
Diacritica

Cel mai bun blog de pastrare a memoriei :

http://bucharestunknown.blogspot.com/
http://www.goldies.ro/

Cel mai informat blogger :
cel mai bun blog al unui ziarist :
cel mai bun pamfletar
Nea Stere Moshe&Mordechai
Cel mai bun blog politic/economic :
Blogul cu cel mai mult umor :
Cel mai bun blog literar
Cu cele trei secţiuni propuse de Horia Gârbea
Creaţie:
Blog-jurnal
Critică
Juriul a acordat şi două premii pentru debut:
Creaţie: Ada Pavel

Premiul de popularitate

Zana multumeste tuturor din inima si ii felicita pe toti castigatorii.  Se va executa cu un tort interesant, pentru a sarbatori alaturi de toti amicii din blogosfera! 🙂
38 responses to “Blog de Blog 2010: sunt premianta!

  1. Zano, bravo, felicitari! acum, gata, asteptam tortul, ca de emotie ni s-a facut foame 🙂

  2. ma bucur pentru tine desi nu ar trebui. lucia verona e o impostoare.
    dar nah, macar te-ai bucurat sambata asta. e si asta o chestie.

  3. ai propus aiurea. m-am certat ingrozitor cu aia cand am vazut ce manarii face.
    mergi sa ii citesti blogul si apoi o sa intelegi. de fapt e straniu sa faci un top cum VREAU EU. nu a tinut cont de propuneri.

    mai taci. bravo ca ai castigat mai multa vizibilitate. chiar si asa.

  4. bravo și felicitări, dragă zână. se pare că somnicul de frumusețe a funcționat dacă de dimineață ai și primit premiul! 🙂

  5. Draga-mi, să fie de bine, cum zice şi PitiDurdu, că o să te citească şi o să farmeci peste măsură şi mai mulţi oameni de-acum. Eşti cu merit între câştigători. Cu mare şi definitiv merit.

    Am şi eu, ca şi PitiDurdu, regretul că anul trecut, de pildă, oameni de valoare certă nici n-au fost băgaţi în seamă de juriu – unii dintre ei erau chiar Piticu Gras şi Surorile Marx:))) Oameni al căror umor stă oricând în topul topurilor topurilor blogosferei noastre cele române:)). Ba chiar al literaturii noastre cele române. Ştii că nu exagerez 🙂
    De aceea mi-a scăzut până sub zero entuziasmul să mai fac vreo propunere anul acesta sau să mai urmăresc cumva desfăşurarea evenimentului. Iată că tu m-ai făcut să mă bucur însă mult de tot. Mă bucur pentru tine şi pentru cei care o să afle de tine de-acum încolo 🙂

    Te sărutăm pe obrăjori, că ne faci viaţa mai gustoasă, îndelung savuroasă:))

    • dulcedeeo, eu nu am fost nicaieri, termina cu asa vorbe. eu nu vreau in topuri sau aiurea. doooh

      la zana e altceva, ea scrie cu farfurii si pilafuri deci e necesar sa auda lumea ce are in cuptor. dar nu de la impostoarea aia.

      as vrea sa faca hadean sau chiar zana un top de gatitori. chiar si florin cu ratzele lui mi-a placut.

      • Zana Eficientei

        Piticule, ca tot ai adus aici vorba de Adi si de Florin, s-ar putea sa fi surprins in mod placut. In curand! 🙂

    • Zana Eficientei

      Deea, multumesc! Surorile Marx reign supreme peste inimile noastre si nu pot sa cred ca ar fi cineva care sa puna vreo secunda la indoiala calitatea de exceptie a umorului lor. Si, da, stiu ca nu exagerezi! :))) Promit pe sortzuletul meu ca nu va voi dezamagi! 🙂 🙂 🙂

  6. Felicitari Zana draga. Ma alatur tuturor celorlalti si zic si io: meritat la tine premiul! Cu varf si indesat! Asa ma pisca limba sa comentez unele premii da’ mai bine ma abtiu … sa nu zica lumea ca din frustrare … Felicitari inca odata si spor! Pupici de licurici! ❤

    • Zana Eficientei

      Multumesc, draga Lucia! Sunt Rushinat si-Aiurit, vorba lui Andre Maurois, de complimentele voastre. 🙂

  7. felicitari,ai o portie de tort de la mine ,ca e proaspat facut asa fara motiv clar,m-am trezit dimineata cu chef de bucatarie si am crosetat tot felul de nastrusnicii

  8. Nu stiu altii cum sunt (de buni si de frumosi) da’ eu pe tine te-am vrut la sectiunea asta! Si justific: stii sa faci din cele mai mirobolante bucate niste chestii absolut fezabile si cognoscibile (sic!), ai simtire, ai stil si ai umor.
    Deci te felicit si aici, si pe aceasta cale!

    • Zana Eficientei

      Balauro, si aici -MULTUMESC! Ma coplesiti cu complimentele si – recunosc – nu ma prea pricep sa le gestionez. 🙂 Da’ mancare buna tot o sa va mai fac. 🙂

  9. congrats ! !!
    unde-i tortul? sampania? piscoturile???
    xx, j

  10. si noi ne felicitam nu stiu cine pln ne-a votat! multumim!

  11. URA!!!!
    Congrats draga Zana – meriti din plin!!!!

  12. Felicitari Zana! Pana la urma a iesit cum am vrut eu ! 🙂

  13. @petrov : nu trebuia sa va voteze cineva ma; e un top al blogurilor proaste, erai in carti…

  14. wow! cred ca acest concurs a avut loc intr-o blogosfera paralela cu dimensiunea in care ma invart eu de vreo 6 ani de blogging, ca in afara de blogul tau si de al lui Radu, plus vreo doua-trei ultra populare (piticu, ciutacu, etc) n-am auzit de niciunul din astea premiate si nici de concursul asta. anyway, congrats nonetheless si bafta la RoBlogFest, care e the real thing :)))

    • Zana Eficientei

      Florin, multumesc! eu ma invart de un an in blogging, asa ca nu prea am de unde stii toate dedesubturile astea, insa m-am bucurat sincer de premiu. Mai ales ca in juriu apareau niste nume pe care le respect: Adi Hadean si Alex Mazilu. Daca e vreo facatura, pacatul lor, cum s-ar zice… 🙂 Da, la RoBlogFest chiar am nevoie de incurajari, acolo competitia e mult mau tough 🙂 🙂

    • m-ati crizat cu concursurile astea! toti vreti premii! treceti indarat la cratita. cu roblogfest e la fel de ciudat ca si concursul lu verona. tampita aia face concurs dar modereaza comentariile in care propui. atunci cum sa propui altceva decat vrea ea? asa e si roblogfest, bloggerii propun bloggeri. deci hai sa ne inscuscrim.

      • Zana Eficientei

        Piticule, anul asta, cand am facut propunerile nu imi amintesc sa fi fost vorba de moderare. Cu roblogfestul nu stiu cum sta treaba, pentru ca nu am mai participat pana acum. Cat despre cratita, sunt acolo zilnic, la datorie, asa ca nu cred ca ai a te plange. 🙂

  15. cristiangheorghe

    Zâno, să știi că la tort nu vin în trening ci la costum. Da o să iau și babețica să nu murdăresc cămașa albă de cremă, că de emoție îmi tremură lingurița. Tanti Jeni te pupă dulce și te felicită pentru premiul binemeritat! Te pup și eu, dar după ce pap tortul ăla minunat făcut de tine, că știi cum e: întâi munca după aia distracția 🙂

  16. Felicitari pentru premiu!

  17. Felicitari! 🙂 Meritai acest premiu.

Lasă un răspuns

