Unde sunt postarile mele care le-am avut?

Unii dintre voi s-au confruntat deja cu aceasta chestiune, altii se vor confrunta mai mult ca sigur in viitorul apropiat.  Cautati vreo reteta mai veche si nu o mai gasiti acolo unde o pusese bine Zana.  Va intrebati unde o fi disparut.  Ei bine, o parte din postarile vechi  – din ce in ce mai multe cu fiecare zi care trece – se muta pe noul domeniu: zanaeficientei.ro.

Un domeniu nou, cu mai multe facilitati si cu un nou design  – sper sa va placa.  In noua formula, postarile sunt impartite in cateva categorii mari (vezi butoanele cele 4 de sub header – culinar, frumusete, moda si gradina).  In plus, in meniul lateral dreapta veti gasi retetele impartite in si mai multe categorii – deserturi, supe, gustari, salate, etc.  Asta ca sa nu mai cautati dupa ele ca bezmeticii, prin tot site-ul.  Nu in ultimul rand, fiecare postare si deci fiecare reteta poate fi salvata in format .pdf, pentru comoditatea voastre.

Din motive tehnice, trebuie sa mut fiecare postare in parte si sa o ajustez noului domeniu si layout.  Asa ca va mai dura ceva pana cand ajung la zi.  Noutatile vor continua sa apara aici, asa ca nu va grabiti sa va abonati la postarile de pe domeniul nou.  Stiu ca noul site mai scartaie pe ici pe colo, mai trebuie vrajit pe alocuri, asa ca astept cu nerabdare feedback-ul si propunerile voastre.  Va multumesc anticipat! 🙂

10 responses to “Unde sunt postarile mele care le-am avut?

  1. cristiangheorghe

    Aoleu, Zâno, ce-mi făcuși? 🙂 De abia învățasem drumu pân-aici și acu te-a găsit mutatu. Pfuaaa… O să-mi ia ceva timp să mă obișnuiesc, dar asta e. Să nu te sperii dacă la noua ta locuință, în loc de bucătărie sau debara nimeresc din greșeală la biuti salon. Până mă obișnuiesc. A, pot să vin în trening sau trebuie să mă-mbrac la costum? 🙂

    • Zana Eficientei

      Cristian, simteti-va ca acasa, cum ar zice un prieten. 🙂 De redirectionat, o sa trebuiasca sa te redirectionezi la un moment dat, ca blogu’ asta o se se evapore. Da’ mai e pana atunci 🙂

  2. URA! Iubim pdf-urile!! 🙂
    Si pe dumneavoastra Zana noastra!

  3. Parca mi-ati citit gandu’, stimata Zana! Mi-a sarit verdeata din ochi Sambata cautand retete pentru party :0)
    Imi place noua organizare … tres pretty, ca si young Zana cu papadio-bagheta magica 🙂

  4. Da, da, da! Asa o sa se bucure si soacra-mea mai tare, ca noi facem parteneriat la retete :). Eu citesc si ea gateste :P.

  5. bine ca ai zis tu ca eu nu am avut curaj 🙂 si prima mea impresie a fost ca sunt too old pentru The Ark (Florin, sa nu te prind ca bagi vreun comentariu…) Dar ca in orice loc, cu mancare buna si prieteni si mai buni, primele impresii se mai schimba

    • Zana Eficientei

      exact, ne-a salvat compania si mancarea, ca altfel s-ar fi uitat chioras la noi toata pustimea din local 🙂

Lasă un răspuns

