Premiu de consolare

The Fairy’s Apprentice s-a gandit ca stau mica si trista in coltisorul meu si imi rod unghiile pentru ca nu am fost premianta la concursul gustos.ro , asa ca mi-a acordat un premiu.  Zice ea ca as avea un blog stilat, cu bling si sparkle si ce s-o mai cere in astfel de situatii.   Si alti prieteni (Cristian, Vera si Rower au fost cei mai vocali) s-au grabit sa ma consoleze si sa ma premieze personal.  Multumesc, dragilor, pentru incurajari si gratulari!

Si acum sa revenim la premiul pentru stil.  Uite-l!

Cu ocazia asta, se pare ca trebuie sa tin un speach de Oscar (ei, acu’ inchipuiti-va si voi ca strang in brate o statueta aurie, am ochii lacramosi si o rochie de vreo ‘nshpe mii de dolari de la Monique Lhuillier sau Elie Saab).  Speach-ul asta trebuie sa va aduca la cunostinta vreo 7 lucruri pe care e posibil sa nu le stiti despre mine.

Hai sa vedem.  Stiati ca:

1.  sunt stangace – si asta nu doar la propriu (adica scriu, tai, apas pe mouse cu manutza mea stanga), ci si la figurat? As putea chiar spune ca – in unele momente – am doua maini drepte, cu degete foarte rare, din care imi scapa o multime de obiecte.

2.  toata copilaria mi-am dorit sa port ochelari si m-am prefacut la modul cel mai nerusinat atunci cand am fost dusa la optician (cum ca nu vad literele alea mari, din randul cel mai de jos)? Bineinteles ca am fost dibuita si expusa unui indelung misto parental pe aceasta tema.  Acu’ tre sa port ochelari (de citit si de distanta) si nu mai vreau!!!

3.  nu pot sa suport: pielitza de la pui in mancarurile gatite, zgarciurile, capatzanile de orice fel (miei, gaini ori pesti) in ciorbe, precum si odioasele pipote?

4.  am absolvit liceul cu diploma de calificare de ‘prelucrator prin aschiere’, cu o mirobolanta lucrare referitoare la frezele de turatie inalta?

5.  am facut armata si am avut si livret militar, cu gradul de ‘sublocotenent, arma medicala’ ? don’t even ask, cause I have lots of horror stories about this.

6.  am avut capul spart o singura data in viata, intr-o incaierare de cartier, pentru luarea in stapanire a unui corcodus extrem de productiv?

7.  am baut un castron intreg de mudjei de usturoi, din cauza unui pariu idiot de studentie? ceea ce dovedeste ca: a) nu sunt vampir; b) e multa prostie in capul unei fete de 20 de ani; c) voi fi greu de otravit cu arsenic!

Acum, ca v-am dovedit cat de stylish am fost, sunt si voi fi, a venit momentul sa trimit premiul asta catre 5 alte bloguri stilate, care imi sunt dragi de ceva vreme:

Suzimuzi Atelier

Easy Peasy

Sweet Tooth Fairy

Bistro Margot

Summertime

26 responses to “Premiu de consolare

  1. Mie astea imi plac : pielitza de la pui in mancarurile gatite, zgarciurile.
    Nici mie nu-mi plac capatanile si pipotele.
    Faza cu usturoiul n-as fi facut-o nici din cauza unui pariu pierdut 😆

  2. te astept la mine pe blog cu o poveste de la raspunsul 5, pentru ca am impresia ca vei fi deliciul tuturor.
    tare chestia cu pipotele… nici eu nu le/am suferit niciodata.

  3. Lasa, tu sa fii sanatoasa! Si noi sa mincam cu placere cite o conserva imaginindu-ne ca de fapt avem in farfurie vreo reteta de pe-aici. Despre concurs stiai de la inceput cum va fi: cine are timp si posibilitatea sa schimbe cit mai multe IP-uri.

    • Zana Eficientei

      Catalin, multumesc! Nu stiu daca asa o fi fost cu IP-urile, important este ca niste oameni pasionati de bucatarie si gata sa isi imparta experienta cu altii au castigat niste premii frumoase. 🙂

  4. Draga mea,
    Atunci cand ne-am cunoscut m-a frapat stilul tau:) o eleganta care nu se vrea dar este, naturala dar gratioasa… e ceva ce vine chiar din tine, si cu asta te intalnesti rar, foarte rar… nu stiu ce alte premii erau acolo dar award-ul aista mi se pare ca se potriveste cu faptura:)
    Felicitari:) si sa stii ca retelete tale sunt oricum cele mai bune:)
    P

    • Zana Eficientei

      P!!! Ce supriza, ma gandeam la tine chiar zilele trecute si imi notam mental sa te sun neaparat in weekendul care vine. 🙂 Esti draguta ca intotdeauna si abia astept sa ne mai vedem si sa povestim. 🙂

  5. dar … scurmusele? Scurmusele iti plac? Inimile?

  6. sa ne traiesti Zana ,ai tu timp sa castigi alte premii,pentru mine esti No 1 across the nation,iti ridica osanale cobaii mei zilnic pentru tortul nor

  7. Smarando, in inima mea vei fi mereu premianta! 🙂 Nu e nici un alt blog acolo pe care sa il citesc cu regularitatea – si religiozitatea – cu care citesc blogul tau.

    Esti Zana de Zana!

    • Zana Eficientei

      Cu religiozitate, zici?Pai atunci sa bag si niste sfaturi mai cucernice, niste recomandari morale acolo … 🙂 Pusi! 🙂

  8. Draga mea, nu e un premiu de consolare, ci e binemeritat! De parca n-ai sti! Dar asa sunt zanele astea in zilele friguroase, mai alintate :).
    Tu esti premianta oricum, cu premiu sau fara premiu! In inimile noastre! Si in farfurii, da?

    • Zana Eficientei

      Adica un fel de ‘in cuget si-n simtiri’ ? Colega Zana, iti multumesc mult, fie frig, fie canicula! 🙂

  9. Felicitari Zana, Zana draga! Blogul tau este intr-adevar stilat si daca vrei sa stii, de fiecare data cand intru pe el, am un impuls sa-mi dau cu ruj! 😀

  10. Wow, iti multumesc ca te-ai gandit la mine. Acum m-ai pus pe ganduri cu cele 7 lucruri, trebuie sa scormonesc pentru ca orice imi vine in minte important pentru mine mi se pare ca e stiut de toata lumea 😀

    Daca te consoleaza cu ceva, eu nici macar n-am putut participa la gustos, desi unii prieteni mi-au sugerat asta. Insa Bistro Margot nu se potrivea cu profilul genului astuia de competitie, nefiind nici simply blog culinar, nici blog literar , nici blog de arta, ci un amalgam de toate acestea. Dar stii ceva? Cand am primit prima data mail cu sugestia de a-mi inscrie blogul la gustos am zambit instant: pentru mine, nici macar nu e un blog. E…bistro-ul meu. Un loc cald, plin de lucruri frumoase, de tablouri pe peretii virtuali, de muzica parfumata dimineata, de carti si mai ales de oameni frumosi. Si asta mi s-a parut cel mai frumos premiu. De la mine pentru mine 😀 Eu cred ca, dincolo de gustos si alte asemenea, poti spune cu mandrie acelasi lucru! Unde mai pui ca tu, fiind zana, ai si bagheta fermecata! 😉

    Hug >:D<

    • Zana Eficientei

      Margot, nici locul asta al meu nu este un blog culinar 100%, insa putem zice ca are o astfel de predominanta. 🙂 Sper ca toata lumea a inteles ca nu imi rodeam defel unghiile cu privire la acest premiu potential. Era doar un mod de a ma alinta in fata unor prieteni dragi. 🙂

  11. haha, mi-au placut doua chestiuni in mod deosebit: 1. faza cu corcodusul (been there, done that, fara cap spart insa) si 2. faza cu mujdeiul. 😀 sa mai zica cineva ca Romania e plina de bampiri 😀

    • Zana Eficientei

      Romania e plina de oameni suferinzi de bila pentru ca au baut mujdei ca prostii in tinerete. 🙂

  12. „….am doua maini drepte, cu degete foarte rare, din care imi scapa o multime de obiecte.”
    Ma gandesc ca, totusi, atunci cand ai tinut prima grenada in mana, ai avut toate degetele „acasa” :)))

    • Zana Eficientei

      Rower, din pacate am fost nula la toate chestiile care implicau constanta tragerii si vizitele de la Poligonul Baneasa. Grenade nu am vazut si nu am atins decat din cele ‘oarbe’, fara focos. In rest, aveam lungi sedinte de batut pas de defilare pe niste coclauri de prin Ghencea, cantand ‘ Bravi ostasi cu piepturi de otel’, si o interminabila parte teoretica, unde invatam-dormind despre atacuri cu arma chimica. 🙂

  13. Draga mea Zana, iti multumesc tare mult! A fost o surpriza tare placuta, recunosc, mai ales ca niciodata nu m-am gandit ca blogul meu ar putea primi asa un premiu. Am aflat ceva mai tarziu de el, dar promit ca ma gandesc la lucrurile despre care nu am vorbit niciodata. E destul de complicat pentru ca am senzatia ca am scris despre mai tot ce-as fi vrut sa fac public, dar o sa incerc sa gasesc 7 lucruri nespuse pana acum. O bagheta mi-ar fi de folos 🙂

Lasă un răspuns

