Si-inca-un click, click, click….

Am aflat despre un site care nu foloseste la nimic.  clickclickclick.com ii zice si face un clasament al tarilor din intreaga lume, dupa numarul de click-uri.  Daca afla domnu’ Vadim ca pe locu’ntai cu coronita e acum Ungaria, o sa se inroseasca mouse-urile la sediul PRM.

Eu am intrat din curiozitate si am aflat ca mai avem nevoie de doar 92,000 click-uri ca sa ajungem pe locul 19.  So, Romania, click for you life!🙂 Macar asa sa fim si noi mai sus intr-un clasament mondial.

12 responses to “Si-inca-un click, click, click….

  1. astea-s mai rele ca pungile alea cu bule de aer.

  2. Am dat si eu un click, de 5 stele. 🙂

  3. suntem pe 8, ne mai trebuiesc vreo 40 de mii pana pe locul 7
    da’ pana ii luam pe unguri, cu ale lor peste 2 milioane de clickuri… vaide capul nostru si al buricelor degetelor …

  4. adicatelea, nu-i suficient cu gradinile carpatine ale lu nutsa, tre sa mai dau si click acuma, da?

  5. sa traiti, sefa. ma duc sa clickai patriotic.

Lasă un răspuns

