Vote for me!

Ma voi folosi de acest poster haios al lui Nathan Nelson pentru a va reaminti ca mai aveti posibilitatea sa ma votati pe gustos.ro pana pe 31 ianuarie.   Multumesc!

Oh please. Go on. Vote for me.

MyDavidCameron.com | Oh please. Go on. Vote for me..

14 responses to “Vote for me!

  1. Un link unde sa votez ? 🙂

  2. Gata,te-am votat cu draga inima.

  3. Te-am gasit si te-am votat :*

  4. Am vrut sa-mi schimb IP-ul sa-ti mai dau inca un vot (ai luat vreo 3-4 de la mine). Cind ma uit oleaca, ce sa vad: iti lipsesc doar vreo suta de voturi sa cistigi ceva. Lasa, tu sa fii sanatoasa 🙂

    Uite un puzzle mai bine: se ia o ciocolata marcata in patratele, m pe orizontala si n pe verticala. Vrem sa rupem ciocolata in patratele mici. La orice pas putem lua o bucata si o rupem de-al lungul uneia din liniile marcate, fie vertical, fie orizontal. Este adevarat ca oricare ar fi metoda folosita, numarul de pasi este acelasi?

    • Zana Eficientei

      Catalin, cred ca nu ti-ai dat seama cu cine discuti aici 🙂 : eu as manca ciocolata aia inainte sa apuc sa o rup complet in bucatele, asa ca n-as mai apuca sa rezolv puzzle-ul. Insa logic asa pare, pentru ca nr de patratele e tot ala, indiferent de cum o rupi.

  5. Te votez si eu cu draga inima, dar unde? Cand vine vorba de chestii d-astea de tehnica, am nu doua, ci vreo patru maini stange, cel putin!

    • Zana Eficientei

      Bine ai venit, Valentina! 🙂 Ma poti vota pe gustos.ro, exista un concurs al blogurilor culinare – trebuie sa iti faci cont, sa astepti ca acesta sa-ti fie confirmat, apoi sa ma cauti in pagine Voteaza, la categoriile Feluri principale si Deserturi – sunt ultima pe lista in ordinea alfabetica, cu voia dvs.

  6. Puzzle-ul e o scuza excelenta: te intreaba cineva apropiat „iar la ciocolata, ai promis ca te abtii”, tu ii raspunzi „a, da nu mincam, rezolvam un puzzle”. Numaru de patrate e tot ala, dar poate sint variante sa facem ciocolata bucati mici cu mai putine ruperi.

  7. Mersi, Smaranda! Sunt fericita ca te-am reintalnit. Voi fi o foarte fidela cititoare a acestui site. L-am recomandat deja si altor prietene. Ma duc acum, iute, sa te votez.

  8. Gata! Am votat! Bafta!

Lasă un răspuns

