Scenes de Menages: trei variante ale unui dezastru

De ceva timp incoace – am, n-am treaba – ma asez in fata televizorului si ma uit la un serial extrem de simpatic, pe M6.  ‘Scenes de Menages’ ii zice si e delicios de rautacios la adresa institutiei casatoriei.  Am gasit cateva fragmente din el si va asigur ca nu sunt neaparat cele mai haioase.

 

8 responses to “Scenes de Menages: trei variante ale unui dezastru

  1. Poi bine Zino…zi si tu ora+ziua = sa-l vedem si noi!

    • Zana Eficientei

      In fiecare zi, de luni pana vineri, pe M6 – cred ca incepe undeva intre 21 – 21:30 ora romaneasca. Oricum, puteti vedea episodul de cu o seara inainte si pe site-ul de web al M6.

  2. haha, francezii si serialele lor :))

  3. ahahahaha! si acum m-am enervat ca n-am M6 😀

    • Zana Eficientei

      nu te enerva, ca le poti vedea pe site-ul M6, online ori pe youtube, unde sunt o multime de episoade 🙂

  4. Pare interesant din filmuletele postate, o sa incerc sa-l urmaresc si eu. Caut de ceva timp un serial care sa fie mai comedie.

    • Zana Eficientei

      asta e foarte haios – sunt o multime de episoade mult mai simpatice decat cele pe care le-am postat eu.

Lasă un răspuns

