Se pare ca avem concurs: Blog de Blog 2010

Nu imi plac clasamentele – sunt, de multe ori, prea inguste.  Nici dupa leapsa nu ma omor – probabil e o trauma din copilarie, cand ma capacea toata lumea la jocul asta.  Chiar si asa stand lucrurile, nu m-am putut abtine sa particip la actiunea initiata pe blogul doamnei Lucia Verona, de care am aflat prin intermediul Georgianei-celei-tonice.

And the nominees are:

1. Marele premiu – Pentru că-mi place: Jurnal roz de cazarma si nu numai
2. Blog literar  – secţiunea creaţie – Versez
3. Blogul cu cel mai mult umor – Surorile Marx
4. Cel mai bun cititor/comentator – Piticugras
6. Cel mai bun Blog politic: Monica Macovei
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă: Georgiana, Lia, Neamtu Tiganu,
9. Cel mai bun blog al unui ziarist: Mihnea Maruta
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică): Alex Mazilu
15. Cel mai activ blogger: Informal
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri: DailyCotcodac, Moshe & Mordechai Blog, Silavaracald
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby):
Culinar: Cantina Sociala, Sweet Tooth Fairy, Gulaschsuppe
Gradina: Gradina Visata, Balaur de gradina, Vasi-Gioni
Biciclete, ecologie: Ciprian Muntele
Bijuterii, Hobby: Suzi Muzi Atelier

Nu inteleg eu exact cum functioneste acest concurs, inteleg doar ca are un juriu onorabil si un regulament simpatic. Daca va molipsiti, puteti prelua si voi leapsa asta, pe propriile bloguri.  Orisicum, succes si la mai mare tuturor celor nominalizati!

18 responses to “Se pare ca avem concurs: Blog de Blog 2010

  1. Te pup dulce, Zână scumpă!

  2. Zana Eficientei

    Si eu pe tine, draga Georgi! 🙂

  3. Nu stiam,multumesc ca ne-ai anuntat.

    • Zana Eficientei

      Vasi, eu v-am nominalizat la Sectiunea Hobby / Gradina 🙂 fiecare blogger nominalizeaza pe cine doreste – apoi juriul e cel care decide. Poti gasi toate detaliile pe blogul Dnei. Verona. 🙂

  4. aoleo! ce-am vazut?!

    • adica ma simt onorata, dar m-a luat surpriza pe dinainte :D. danke ;)!

      • Zana Eficientei

        cp! de la salatele de telina ti se trage! (glumesc, evident, ca toate retetele tale sunt faine 🙂 ) plus preumblarile prin Autriche 🙂

  5. Mersi de nominalizare, Zana draga! Esti o draguta, asa cum bine mi-aduc aminte! 🙂

  6. Iacata numa’ ce m-ai nominalizat si m-ai facut sa ma simt castigatoare 😀
    Multumescu-ti cu reverenta!

  7. Zana draga, Multumesc mult! Citisem dimineata si am vrut sa ma auto-nominalizez … pret de vreo secunda, doua 🙂 Dar mi-a trecut. Mai spre dupa-amiaza primesc newsletter-ul de la tine, incep sa citesc, rezonez la leapsa (nici mie nu prea mi-a placut) si cand ajung la nominalizari sa-mi cada mouse-ul! 😀 Pupici de licurici!

    • Zana Eficientei

      Pupici si un weekend grozav, Lucia! 🙂

      • Sarut mainile si poimainile 😀
        Ai pus si link-ul articolului tau pe pagina concursului la comentarii, Mylady? (Ca io m-am trezit cu intarziere, dar l-am pus totusi astazi pe la pranz). Succes!
        Si tie un week-end calduros, daca se poate! :*

      • Zana Eficientei

        dap, cel putin asa cred – insa verificam, ca de-aia a dat Al de Sus lecitina si prietenii buni 🙂

  8. Multumesc pentru atentie si nominalizare. O surpriza tare placuta si-ti reamintesc ca am ceva care-ti apartine. Un cadou care asteapta sa fie purtat. Cand te simti pregatita, trimite-mi un mail.
    Te imbratisez cu mult drag.

    • Zana Eficientei

      Cu mare placere, Suzi!:) Lucrurile pe care le ‘fabrici’ tu sunt superbe si unice. Asa ca meriti din plin sa fie vazute, admirate si purtate de cat mai mult lume. 🙂 M-am tot luat cu trebile si am uitat sa iti trimit adresa mea. Sper ca in weekend sa reusesc. 🙂

Lasă un răspuns

