Cheesecake festiv

Asta-vara, acest cheesecake a avut mare succes, asa ca m-am gandit sa il reeditez intr-o varianta festiva, deghizat intr-o pasca mai putin traditionala.

Asa ca am facut urmatoarele schimbari:

– ca sa aduc ceva din ingredientele uzuale pentru umplutura de pasca, am inlocuit jumatate din crema de branza cu branza de vaci grasa;

– deasupra compozitiei de branza, am presarat 75g stafide inmuiate in rom si 75g coaja de portocala in zahar, tocata in bucatele.

In rest, reteta a fost respectata intocmai.  Nu am taiat-o inca in bucatele – trebuie sa o las pana maine la frigider, insa va asigur ca miroase divin.  Nici nu o scosesem bine din cuptor si a trebuit sa fac fata valurilor de navalitori in bucatarie.  Ca sa fie cuminti si in 2011, s-au ales cu niste linguri peste degete si au plecat oftand si privind cu jind in urma.  Asa le trebuie!🙂

5 responses to “Cheesecake festiv

  1. – Dusmanul nu doarme! –
    (Daca mai lasa sa parasc…)
    dar cred ca stii.

  2. Maine n-am vreme, asa ca permite-mi sa-ti urez acum un an nou plin de frumos!! La multi ani, Zano! Pupilici.

  3. Hihihihihi, hihihihihiiiiiiiii… mă leşini, literalmente mă leşini cu reţetele astea, cu fotografiile astea, cu ce-şi imaginează papilele mele gustative nespus de pofticioase. N-am pomenit aşa ceva. Eu nu-s zâna eficienţei nici pe departe, de gătit gătesc doar când mă îndrăgostesc până peste urechi şi când vine el la mine acasă vreau să-l ospătez, dar n-am rafinamente dintr-acestea culinare.

    Dacă eram în casă cred că îmi dădeai cu lingura peste degete mai abitir decât celorlalţi, că nu m-aş fi dat dusă prea uşor din bucătărie. Iar de jinduit, jinduiesc şi de-aici, de la monitor. Uf. Tare gustoasă mai faci tu viaţa, Zâno, Zânişoaro!

    La mulţi ani de toate voluptăţurile! De-ale inimii, de-ale minţii, de-ale gustului şi ale celorlalte simţuri. La mulţi ani, Irepetabilo!🙂

    • Zana Eficientei

      Deea, fiecare Zana cu sectorul ei🙂 : tu cu de’ale sufletului, io cu de’ale burtii🙂 Iar gatitul pentru cel iubit este cea mai importanta si relevanta forma de bucatareala, asa ca keep up the good work!🙂 La multi ani!

Lasă un răspuns

