Ce treaba am eu cu Manchester United? Dar cu Turkish Airlines?

Pai sa va spun ce treaba am : de vreo saptamana-ncoace, ma trezesc ca fluier ca o cintezoaica, in fiecare dimineata.  Fluier si zambesc.  Vremea e cenusie, vremurile sunt cam … ahmm, albastre.  Asa ca motivele de fluierat voios nu pot fi instantaneu identificate.  Mi-am chinuit creierii vreo 3 zile, incercand sa imi dau seama ce tot fluier eu acolo (nota bene, Zana este mama si bunica si strabunica tuturor afonilor din lumea asta!) si care ar fi sursa acestei bune dispozitii suspecte.

Azi am avut revelatia.  Totul mi se trage de la spotul asta publicitar, pe care il vad in fiecare dimineata pe TV5 Monde, cand ma uit la matinalul preluat de la France 2.  Fotbal nu stiu, cu linia asta aeriana zbor rar, insa…daca vreau sa fluier, fluier!🙂

2 responses to “Ce treaba am eu cu Manchester United? Dar cu Turkish Airlines?

  1. Buna,zana!
    Am avut timp si-am urmarit cap-coada tot spotul.
    Spre uimirea mea,dupa cateva secunde,apar suprapuse peste spot niste ciudatenii…Ai grija cu turcii astia!
    Ce papica mai faci de sarbatori,albinuto!

    • Zana Eficientei

      ciudateniile alea sunt, cred, niste reclame. ai savezi ca au un ‘x’ in dreapta – le poti inchide de acolo🙂 mancare tot fac, Ben, ce sa fac daca-mi place?🙂

Lasă un răspuns

