Zana, acum si intr-o noua prezentare: pe retetecupoze.ro

De cateva zile incoace, unele dintre fotografiile mele – cele mai reusite – se regasesc si pe retetecupoze.ro. Ma simt onorata ca ma aflu intr-o companie selecta, mai ales ca nu speram ca micul meu aparat foto sa dea rezultate atat de spectaculoase.  Mosule, se aude? Poate ma dotezi si pe mine adecvat …Pana una-alta, e cazul sa ma pun pe studiu serios in arta fotografica :).

4 responses to “Zana, acum si intr-o noua prezentare: pe retetecupoze.ro

  1. Ce de bunatati 😐 Felicitari !

  2. Zana Eficientei

    bunatatile nu imi apartin doar mie, sunt o multime de bucatari + fotografi grozavi pe acolo. o sa imi dau si eu mai multa silinta la aranjamente… 🙂

  3. Am pastrat si eu adresa site-ului…pentru atunci cand n-am idee de vreo mancare si vreau ceva nou eu stiu,sa caut acolo 😉

Lasă un răspuns

