Spuma acestor zile

Ieri, o doamna cerea indrumari pentru a ajunge pe strada Caderea Braziliei.  La televizor, pe TVR1, cedase ‘un dig inaltat din jandarmi’.  Cineva povestea altcuiva ca fiica ei este foarte ‘scandinava’ la mancare.

O blonda, lasandu-si masina fix in mijlocul drumului, mi-a spus sa nu ma impacientez, ca vine imediat soferul sa i-o parcheze. Intamplator – sau nu – eram pe Grigore Alexandrescu, colt cu Caderea Braziliei.

Noroc ca mi-am primit doza periodica de caricaturi din ‘The NewYorker’.

Cartoons from the Issue of December 13th, 2010: newyorker.com.

A la votre, Boris Vian!

9 responses to “Spuma acestor zile

  1. cristiangheorghe

    Deci a căzut și Brazilia… Uofff… Nimic nu va mai fi ce-a fost….

  2. eficiento ,I heard there is flood alert in your town.
    You should go to the river and take some pictures 🙂

  3. Zina – io am cerut ca_cado de Craciun abonament la New Yorker, ca nu-mi place sa citesc pe computer, sint baba retro.
    Nu am intzeles cu Boris Vian; legatura, sinapsa, relevantza in context, cum ar veni.
    Mie mi-a placut cu Caderea Braziliei; femeia a tzinut minte prima litera. Mi se intimpla adesea, mai ales cu nume geografice: scris la R. Sarat in loc de R. Vilcea, trimis bani la Deva, in loc de Dej (aci am memorat doo litere), etc. Un suflet semi-sora.

    • Zana Eficientei

      Vera, pe Vian l-am bagat in supa asta din motive de suprarealism al situatiilor 🙂 Cat despre New Yorker, il citesc online – e placere pura!
      Din pacate, nu te pot inscrie la aceeasi semi-categorie cu femeia respectiva, deoarece distanta (in spatiu si in timp) dintre Bastilia si Brazilia e mult mai mare decat aia dintre R. Valcea si R. Sarat! 🙂

  4. Vian zicea Jean-Sol Partre şi multe altele.
    Love Boris Vian

  5. chiar în spuma zilelor

Lasă un răspuns

