Si azi a fost o zi

Si azi a fost o zi.  Dupa ce am incalzit masina o eternitate, ca sa pot sa deveni participant activ si disciplinat la trafic, am luat-o teleap-teleap spre centrul splendidei noastre urbe.  M-am minunat din mers de iarba impietrita in gheata si de copacii-candelabru.  Pentru o clipa, respiratia mi s-a oprit, revazand o masina pe care scria asa:  ‘ SCORSEZE SECURITY’.  Nici macar za spectachiular frizing rein nu a avut un asemenea efect asupra mea.

Orele pranzului s-au apropiat pervers, ca pe Targu Ocna, si m-au adus fata in fata cu un CV publicat pe un mare site de slujbe.  La intrebarea inteligenta ‘Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati?, o tanara a scris : ‘Mi-as dori sa lucrez intr-un mediu ambient.’ Punct. Nimic altceva.  Am pus pixul jos, mi-am luat paltonul din cuier si am plecat la coafor.  Ce altceva as fi putut face, spuneti si voi…

Intre un masaj pe creier si zgomotul linistitor al uscatorului de par, credeam ca voi fi in siguranta.  Niet! Ridicand, cu un gest fatal, o revista despre tot felul de produse de lux, am citit asta:‘ Lichiorul Chambord a fost descoperit la 1675 de regele Louis al XVII-lea’. Musica, maestro! Ca eu nu mai am cuvinte.

 

10 responses to “Si azi a fost o zi

  1. In 1685 de Louis al XIV lea au vrut sa spuna, scuzati-i… „ca e neatenti”… de la criza provin toate! Amin!

  2. and anyways, pentru un mediu mai ambient, e recomandat sa lasam de la noi… altfel ne lasa me noi… nervii!

  3. cruela de vila

    CV-urile o veshnica sursa de ” litratura”, shi uneori shi da ” teatru” absurd!
    cat despre alcool, sa shtie ca el dauneaza grav sanatatzii!
    sfatul redactziei: apucatzi-va-tzi da alte vicii, mai da zana!😉

  4. Luiz ala al shaptesprezecelea o fi patronu de la scorseze sechiuriti.
    zic si io.🙂

  5. foarte fain Tom Petty dar dupa faza cu Louis credeam ca ne dai un un Mel Brooks „it’s good to be king”🙂

    • Zana Eficientei

      🙂 aia am vrut sa dau initial, da’ nu am avut rabdare sa caut clipul potrivit pe youtube🙂

Lasă un răspuns

