La Zana democrata: un mic sondaj

Se iau trei mizilicuri pregatite, in ultima vreme, de Zana.  Se da sansa cititorilor blogului sa aleaga mizilicul preferat. Zana, indatoritoare ca intotdeauna, va comunica sus-numitilor cititori reteta pentru respectivul mizilic.  Hai, poftim, inghesuiti-va de dati un vot direct si in niciun caz secret.

Optiunea 1:Oua a la portugaise

Optiunea 2: Mini-brownies cu lapte condensat

Optiunea 3: File de pangasius la cuptor


22 responses to “La Zana democrata: un mic sondaj

  1. Votez pentru optiunea a doua🙂

  2. OUA A LA PORTUGAISEeeeeeeeeeeeeeeee,ca mi-e o foameeeeeeeeeeeeeeeeee
    joi scap de fiarele din gura si sa te tii Zana ,am sa mananc salata de spanac si sfecla rosie,na /si mai e si aniversarea fie-mii duminica ,dar o sa pot manca ceva bun macar atunci si daca esti cuminte o sa-ti spun si ce au comandat copiii de mancare :d

    • Zana Eficientei

      salata de spanac si sfecla rosie??? credeam ca te arunci si tu sa spargi niste nuci in dintii goi!🙂 hai ca iti fac un desert in cinstea zilei copilushului – asa mai moale, sa poti manca si tu🙂 am notat si oualelelele

  3. Draga mea Zana,

    votez cu doua maini pentru Oua a la portugaise desi sunt curioasa de mor sa stiu ce „machiaj” aplici pangasiusului; brownies-urile le ignor pur si simplu pentru ca nu se pupa deloc, dar absolut deloc cu niciun fel de dieta si nu vreau sa stiu reteta pentru ca n-as rezista sa nu o fac si-apoi sa dau iama in rezultatul muncii mele :o) Asadar sa fie primul mizilic!

    • Zana Eficientei

      bun, inca un vot pt oua🙂 las’, ca brownies o sa vrei voi dupa sarbatori, cand nu va mai pasa atata de silueta🙂

  4. Zanaaaaa,la desert o sa fie Pavlova si tort Nor,se fac astea doua la mine (mai nou in tandem) la maxim 4-5 zile;dau dependenta deserturile la copiii mei,dar daca ai o reteta noua punem in aplicare rapid.

    • Zana Eficientei

      am o reteta noua, usoara si rapida. de buna, nu mai e cazu’ sa zic ca e buna. vedeti voi maine🙂

  5. Al doilea mizilic!!! Suna foarte tentant.

  6. atunci sa fie 4-2 pentru brownies, daca nu pentru faptul ca-s un „dolce” si nu le pot rezista, atunci pentru ca imi amintesc de Jeeves and his master.

  7. Oua a la portugaise

  8. Ouale.le.le.le.leee a la portugaise, ca io mi-s cu portughezii. Daca imi zic cujm faci ouale, iti spun si eu cum sa faci muschi de vita cu sos de lamaie (pure heaven)😀
    pup

    • Zana Eficientei

      pai vad ca pana la urma o sa trebuiasca sa va dau si brownie si oua🙂 asa ca pregateste retetea de muschi de vita🙂

  9. categoric brownie🙂

  10. Merg si eu pe oua. Portugheze sau nu arata a dracului de bine .

  11. eu pentru brownie as fi sarit, dar na, cum nu prea ma mai ivesc pe net zilele astea din cauze de conferinte (deah, telectuala, dom’le, nu asa) am ratat ocazia, dar vad ca oricum am primit reteta, deci multam ;)!

Lasă un răspuns

