Weird & wonderful cakes

Bate vantu’ in raionul meu de dulciuri!  Ca sa ma amagesc pana la urmatoarea praji’, am colectat de pe net torturi si prajituri care mai de care mai ciudate & minunate.

 

8 responses to “Weird & wonderful cakes

  1. Ioi!tu Zino,da faine is!
    Noapte buna!

    • Zana Eficientei

      da, sunt faine – la aia ca un cactus am inteles ca si pamantul din ghiveci e comestibil🙂

  2. sabor.del.chocolate

    Sigur sunt si gustoase, ca de aratoase…ce mai poti zice? cred ca si linguritei ii e mila sa nu strice design-ul! yami-yami! seara dulcica!

  3. Phuai de mine, da’ cine baga lingurita in ele dupa ce-a muncit atata, frate????

    • Zana Eficientei

      daca as fi facut asa o prajitura, presupun ca si eu m-as uita cam urat la aia care o masacreaza. insa, na, ce sa-i faci, asta-i soarta mancarii …:)

  4. mie imi place ala cu cosmetice. geanta ca perdeaua de la cefere o trecem cu vederea daca e gustoasa😀

Lasă un răspuns

