Ha ha ha, Halloween

Dom’ne, de Halouinu’ asta sunt foarte nelamurita, asa ca o sa imi cumpar niste cuburi de gheata colorate de pe polonik.ro si o sa imi pregatesc o cana mare de cocktail.  Stand eu si cugetand la aceasta serbare de adoptie fortata, o sa incerc sa imi lamuresc urmatoarea dilema: parca stiam ca serbarea asta are treaba cu dovlecii, bezna, frica si cu Michael Jackson in zdrente. Da’ vad ca a devenit mai degraba o ocazie in care sa te umpli de voiosie tampa, puternic alcoolizata si de penibil. Partea cu alcoolul, dupa cum am spus mai sus, o pot rezolva – despre restul (cum ar fi costumatiile de mai jos), voi ce parere aveti?

4 responses to “Ha ha ha, Halloween

  1. cristiangheorghe

    Scoate-o pe ultima te roggggg!!!!! E mai penală decât oamenii-toaletă!!!!

  2. Ba mie-mi place! E super sexy !:D

Lasă un răspuns

