Cutzu’ schiop

Azi mi-am petrecut toata dupa-amiaza la veterinar.  JLo e bolnava. O doare un picior si o doare burta, asa ca a ramas internata la spitalul pentru catei.  E trista , spasita si lipsita de pofta de mancare, asa cum nu a fost in viata vietisoarei ei.

JLo e rusoaica dupa tata, cu toate ca e schnauzerita si are un nume latino (care i se trage de la derriere-ul semnificativ).  E exuberanta, lacoma si mare actrita mare.  Cu toate astea, azi, cand asteptam sa intram la consultatie, tot ce a facut a fost sa stea cu capul pe genunchiul meu, uitandu-mi-se in ochi.  Credeti-ma, nu e nimic mai sfasietor decat un caine bolnav, care ti se uita in ochi. Maine vom afla daca totul e in ordine – tineti-ne pumnii!

JLo (in dreapta) si maica-sa, Alfa – telle mere, telle fille!

12 responses to “Cutzu’ schiop

  1. Un gand bun pentru fetele cucuiete.

  2. Sanatate multa si bafta Zano. Tin pumnii maine. Pupa-i mustatile alea multe si din partea mea, poate ajuta!

  3. Și eu îți țin pumnii, zână! Nu e bucurie mai mare decât să-ți revezi patrupedul dând vesel din codiță după ce s-a însănătoșit!

  4. uf, sa se faca bine cat mai repede! mie mi se rupe sufletul cand ii vad bolnavi. ce mai, mi-e mila si cand le ducem pe ale noastre la veterinar pentru vaccin…

    • Zana Eficientei

      te cred, mie era sa mi se faca rau ieri de vreo 2 ori, cand imi povestea veterinarul ce o sa-i faca …

      • cunosc! noi avem si un veterinar foarte descriptiv! cand am castrat-o pe Mowglie era sa pic acolo, cand am vazut cum da ochii peste cap de la anestezie, vai, saracu’ copil…

  5. hai, nu ne mai fierbe…

    • Zana Eficientei

      e OK, a scapat deocamdata de operatie, doar cu o serie de injectii si pastile – mai vedem peste o saptamana.

      • bravo! puapam botu’ la fata, sa se faca bine. salutari si de la Susie si Mowglie, care ii ureaza sanatate😉

      • Zana Eficientei

        multumim, multumim, e mult mai voioasa si transmite salutari inapoi!

Lasă un răspuns

