Ssst, sa nu afle casa mea: m-am indragostit de alta casa!

O cheama Lumenhaus si au construit-o niste baieti destepti de la Virginia Tech, pentru concursul Solar Decathlon Europe.  In afara de toate gadget-urile care o fac super ‘verde’, e frumoasa foc si , nu in ultimul loc, modulara intr-un mod cu totul special. Va las sa o descoperiti aici si aici, in cel mai interactiv mod posibil.

lumenhaus_1

lumenhaus_3

lumenhaus_5

6 responses to “Ssst, sa nu afle casa mea: m-am indragostit de alta casa!

  1. Looks Absolutely Fabulous!!!🙂

  2. este tanara, solara si are niste forme perfecte. mai este si pasionata de ecologie si pare si genul sportiv. buna alegere🙂

  3. Nu mi-ar place. E prea hi-tech si pare impersonala si rece.

    • Zana Eficientei

      prea hi-tech? pai, e hi-tech pentru ca e eco-friendly si eficienta. io sunt de acord ca si cottage-urile alea traditionale au sarmul lor, dar poate putem invata ceva din casa asta si aplica si la alte tipuri, nu?

Lasă un răspuns

