Niste filmulete interesante

Ar trebui sa spun ca am pierdut ieri cateva ore bune, calatorind online cu Frugal Traveler, aka Seth Kugel de la New York Times. In final, cred ca am castigat orele astea. Evident, preferatele mele au fost filmuletele cu ceva mancare, iar spre final am avut o adevarata si placuta surpriza.

Mai intai, o introducere in lumea ramen-ului japonez, unde se poate vedea ca exista  – pe lumea asta mare – o stiinta pentru orice.  Apoi, o plimbare printre tonetele cu mancare de pe strazile Portland-ului – mi-ar place sa vad asa ceva si in Romania.  Si, la coada, dar mult mai important,  o excursie la Bucuresti.  M-a incantat faptul ca preaiubitul si preahulitul nostru oras poate fi vazut si altfel, ca un loc al experimentului artistic, al aventurii culturale.

Photo: panoramas

Lasă un răspuns

