Un site care ar trebui sa imi placa. Daca as fi intr-adevar Zana Eficientei.

Azi am descoperit un site, care ar trebui sa fie raiul pe Pamant pentru orice persoana eficienta, zana sau ne-zana. Il cheama Kitchen Monki si face cam de toate: iti pastreaza retetele personale si iti da acces la retetele colectionate de altii ; iti permite sa iti faci un plan al meselor pe care le vei gati intr-o perioada; te ajuta sa iti faci lista de cumparaturi, in functie de ce ai decis sa gatesti.

M-am logat si m-am jucat – chestia cu introdusul retetelor e un pic greoaie, dar nu imposibila.  Meal planner-ul mi-a placut, ca si lista de cumparaturi – poate fi salvata, printata in .pdf sau trimisa pe sms (probabil daca locuiesti in USA).  Una peste alta, forma asta de organizare ar trebui sa mi se potriveasca precum o manusa.  Si totusi … Ei bine, cred ca ar scoate toata emotia din improvizatiile mele culinare zilnice.  As deveni un fel de masina de gatit, foarte economica si precisa si am sfarsi prin a manca aceeasi friptura la cuptor cu garnitura, in fiecare saptamana.

Nu spun ca listele nu sunt bune, ori ca planurile culinare sunt gresite – ba din contra, in contextul actual, probabil ca ne-ar simplifica viata, ne-ar reduce bugetele pentru mancare si ne-ar ajuta sa nu mai aruncam atata la gunoi.  Cu toate astea, nu ma pot impiedica sa va sfatuiesc: improvizati macar din cand in cand si bucurati-va sa gatiti si sa mancati!  Pentru restul momentelor, Kitchen Monki e perfect.

Foto:lonelysandwich

2 responses to “Un site care ar trebui sa imi placa. Daca as fi intr-adevar Zana Eficientei.

  1. Merci de pont. Am introdus site-ul la favorite. Sper sa ma ajute. Nu stiu cand imi voi face timp sa introduc retetele. Asta va fi cel mai greu.

Lasă un răspuns

