Iar am plecat hai-hui

Da’ tot la Simona ma gasiti, cu un text despre lucruri roz, care imi fac placere. Lipsesc a couple of days, dar va rog sa ma votati intre timp.🙂

4 responses to “Iar am plecat hai-hui

  1. Tot eu cu întrebările mele existenţiale. Aveai mai demult un mesaj foarte fain de eroare „404 pagina nu a fost găsită”, dar acum văd că scrie doar „Scuze, dar cauţi ceva care nu se află aici.” Nu mai ştii cum era primul? Dacă da, îmi spui, te rog?

    • Zana Eficientei

      e o intrebare existentiala mult prea dificila pentru mine. rog detalii, ca sa se faca lumina si in cutiutza mea🙂

  2. Păi atunci când cauţi o pagină pe un blog şi acesta ori a fost ştearsă, ori nu a fost încă creată, apare un mesaj de eroare. Mesajul implicit este „Error 404. Page not found”, dar acesta poate fi personalizat. Ţi-am răsfoit blogul mai demult, pagină cu pagină. Dacă eşti în pagina principală, denumită şi home, şi faci click în josul ei, acolo unde scrie „Articole mai vechi”, observi că pagina pe care ai ajuns are adresa blogului/page/2/. Dacă mergi pe o pagină şi mai veche, adresa ei va fi adresa blogului/page/3/ şi tot aşa. Ei bine, un blog are un număr finit de pagini, iar dacă ultima este cea cu nr. 50 să spunem, atunci când în bara de sus schimbi din tastatură 50 cu 51 şi dai enter, apare acel mesaj de eroare 404.
    N-am vrut să te bag în ceaţă şi chiar dacă nu mai ştii despre ce e vorba, e OK. E suficient că ai încercat să-mi răspunzi, aşa că îţi mulţumesc de pe acum.

    • Zana Eficientei

      sorry, dar e prea tehnic pentru mine🙂 eu doar scriu, verific cea am scris si dau ‘publica’🙂

Lasă un răspuns

