Pentru mama Italia: de 3 ori uraaaaa! Paste cu pesto rosso, masline si busuioc

Niste prieteni dragi din Imola m-au cadorisit azi cu diferite bunatatzuri italienesti.  Din clipa in care am dat ochii cu ele, mi-a fost evident ca asta-seara mananc paste: sfertul italienesc al ADN-ului meu a strigat de 3 ori  ‘uraaaa!’  Mi-era atat de pofta incat am zis ‘grazie mille’ spiralelor Panzani, care fierb in 3 minute.  Am mai adaugat cateva masline de-samburizate si 2 foi tocate din busuiocul atomic pe care am reusit sa il producem in gradina.

6 responses to “Pentru mama Italia: de 3 ori uraaaaa! Paste cu pesto rosso, masline si busuioc

  1. Arata FOARTE apetisant!! 🙂
    Imi pare rau ca nu ne-am intalnit in Bucuresti, dar intotdeauna exista o „data viitoare”, nu?

    Hugs,

    C

  2. am sperat ca o sa faci poze pe intuneric, sa vad cum straluceste busuiocul…

  3. Incearca http://www.ricettemania.it/ricetta_tortellini_burro_e_salvia_2330.html.
    Dupa aia sa nu-ti faci transaminazele o luna.

    • Zana Eficientei

      toate retetele de paste cu burro e salvia sunt preferatele mele. Slava Domnului ca stau bine cu analizele – inca! 🙂

Lasă un răspuns

