Azi ma dau in stamba pe blogul roz

Sunt plecata in deplasare.  Sunati prelungit, ca nu aud de atatea vuvuzele.

7 responses to “Azi ma dau in stamba pe blogul roz

  1. Ziceam ca: Ei, doamna zâna si dv acuma. Asa-i limba romana plina de semnificatii. Te poate calca masina, te pot calca hotii/politia, te poate calca fierul (daca esti camasa), te poate calca cocosul (daca esti gaina), te pot calca unii (pe nervi sau pe bataturi) sau, si aici ajungem la apropont, te pot calca prietenii intr-o vizita inopina(n)ta. Faceti si d-voastra calcaturile care vi se potrivesc, iar pe fiutzul lasati-l ca-si alege el ce si cum sa calce frâna. Sa auzim de bine zâna, fiecare cu bagheta sa magica… Eu va mai astept si o sa va mai calc (prin ograda) pentru ca sunt pofticios si numai cand vad pozele ale cu prajituri ma apuca asa o dulce ameteala. Cu drag, TILBUHOGLINDA, var din frati cu vrajitorul MERLIN, din OZ. – Nu ma asteptam sa nu va gasesc acasa. Bine macar ca ati lasat bunatati pe masa la vedere.

  2. Ok, e posibil ca mie sa imi lipseasca vreo legatura (as in „web link”), da io nu plec de aici pana nu imi spune Zana ce e spuma asta cu capsuni si cum ai facut-o!

    Iar acum, imi cer scuze, tre’ sa ma duc sa imi sterg saliva din coltul guri…

    • Zana Eficientei

      Vezi ca reteta e pe site la Simona Tache si e siiiiimpla de tot. 🙂

      • Cristina

        Am inteles sa traiti!
        Si asteptam cu mult interes reteta de bors. Ulcica si facalet vartos deja am!! 🙂

  3. Ce bine arată!!

Lasă un răspuns

