Ice tea ‘de casa’ si fructe rosii (cu care nu m-am hotarat ce sa fac)

Ce sa fac si eu pe caldurile astea infernale? M-a pus gaia sa ies nitzel sa tund trandafirii si sa ma bata soarele fix in cap.  Visam la un ceai rece, rece si dulce-acrisor …. Asa ca l-am facut.  Din roinita, salvie si menta, cu lamaie si miere.  Acum sta la frigider, sa se frapeze🙂.

Alaturi am mai strans niste gooseberries (parca agrishe le zice pe limba noastra), coacaze rosii si vreo 5 boabe de zmeura speriate.  Inca nu m-am hotarat ce fac cu ele, dar vi le arat, sa nu ziceti ca nu ati fost preveniti.

11 responses to “Ice tea ‘de casa’ si fructe rosii (cu care nu m-am hotarat ce sa fac)

  1. cristiangheorghe

    Bun, dulce, răcoros. Mai vreau🙂

  2. Mai,mai,ce de vitamine!Asta DA!

  3. Mmmm, mentă am pe terasă, coacăze și zmeură are mama, salvie iau de la supermarket. Merge și fără roiniță?

  4. Pingback: Leapşă cu ceai « Georgiana

  5. Pingback: Desert de vara – nebunie cu fructe rosii, frisca si crema de vanilie « Zâna Eficienţei

  6. Pingback: Desert de vara – nebunie cu fructe rosii, frisca si crema de vanilie « Zâna Eficienţei | Slabire? Regim? Am slabit!

  7. Vreau sa stiu si eu daca se gasesc sticle cu sistemu’ ala de inchidere de cumparat….sau doar de la alte bauturi din comert ? multumesc

Lasă un răspuns

