Salata no. 2

Al doilea castron de salata direct din gradina, in sezonul asta. E mai multa rucola si cateva foi din celelalte sorturi, care sunt inca anemice (deh, vremea asta dubioasa!).

Am preferat-o cat mai ‘dezbracata’ de alte influente si ne-am napustit asupra ei imediat ce am apucat sa o stropesc cu nitel ulei de masline si zeama de lamaie, plus un praf de sare.

Cum vad eu frunzele astea, atat de fragede si delicate – nu le trebuie decat vreo juma’ de ora uitate in cos, ca se si ofilesc – ma intreb ce-or pune pe ele aia de ni le vand la supermarket, ca sunt verzi si tenere si dupa 3 zile?

4 responses to “Salata no. 2

  1. CANDVA eu mai incercasem si o varianta de salata la care inlocuisem uleiul si otetul/lamaia cu iaurt si-atat – si ZAU ca nu era rea; tre’ sa mai fac.
    Si DA, atunci cand „buruienile” sunt atat de tinere si de fragede e o placere sa le „crontani” crocante, dar dupa ce frunzele mai imbatranesc preferinta mea personala inclina spre salata deja „pleostita”.

    • Zana Eficientei

      o sa incer si eu sosul cu iaurt – pare o idee buna, are grasime, are gust acrisor…si mai e si dietetic pe deasupra🙂

      • VictorCh

        Poate ma instiintezi si pe mine (!) (NOI, evident…) despre sosul ala CU iaurt. Eu folosisem simplu iaurtul drept sos, fara alte adaosuri (doar eventual nitica sare si oleaca de piper, nu prea mai tin minte).

      • Zana Eficientei

        cu placere, la viitoarea salata experimentez cu sosul asta si postez pozele drept dovada.

Lasă un răspuns

