Pledoarie pentru cearcane

La postarea cu si despre cearcane, M. imi spune ca ei ii plac barbatii care au pungi sub ochi.  Si ca nici femeile cu cearcane nu ar fi prea rele.  Stand si gandindu-ma un strop, mi-am dat seama ca are dreptate.  Am facut o trecere prin memorie, cautand personalitatile care s-au ‘distins’ printr-o asemenea trasatura faciala.  Probabil ca e o trimitere inconstienta la drame personale, la o viata interioara bogata sau doar la excese autodestructive, insa acesti oameni sunt, toti si toate, caractere puternice, talente indiscutabile.

Iata galeria mea pentru cearcane faimoase.

Mai intai de toate, Regina Cearcanelor, Anna Magnani:

Urmeaza, de foarte aproape, o alta bruneta de la Mediterana, Irene Papas.

(in scena asta, ar merita sa observam si cearcanele lui Anthony Quinn)

Si daca a venit vorba despre Grecia si Zorba, am mai gasit o incercanata meridionala.

Le-as mai putea invoca aici pe Anouk Aimee si chiar pe Monica Bellucci.

Cat despre barbati, iata doua dintre ‘cearcanele’ mele preferate:

Cel din urma e special, prietenii stiu de ce.

Asadar, here’s to undereye circles & bags!

6 responses to “Pledoarie pentru cearcane

  1. Mda! Ca partenere DE CONVERSATIE cred ca si eu am aceleasi preferinte. Cand insa vine vorba despre admiratie mai putin platonica… (cu exceptia – bineinteles – a cearcanelor aparute dimineata dupa o noapte nedormita petrecuta la mine! Asta – privind retrospectiv, pt vremea cand inca mai eram „periculos”…😀 )

    • Zana Eficientei

      dom’ne, platonic sau nu, sunt frumoase toate!🙂

      • VictorCh

        Perfect adevarat, chiar foarte – da’ nu dupa toate „intorci capul pe strada” (cu exceptia influentei celebritatii…)

      • Zana Eficientei

        e posibil sa ai dreptate, cred ca sunt genul de femei ‘interesante’, cu o figura nu neaparat perfecta, insa cu personalitate.

  2. ha-ha, mortal😀

  3. Pingback: Zâna noastră şi mândria, Barcelona, România! | Jurnal roz de cazarma si nu numai

Lasă un răspuns

